آمارحوادث ناشی ازگاز در هفت ماه گذشته نسبت به دوره مشابه ۵۴ درصد کاهش داشته است.

 علی حجتی پور مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: گاز به عنوان یکی از انرژی‌های با اهمیت و اثر گذار در زندگی مردم است که توسعه و رفاه اقتصادی را برای مردم به ارمغان آروده است ولیکن استفاده از این انرژی پاک نیازمند رعایت نکات مهم و ساده توسط مردم است تا شاهد اتفاقات ناگوار برای هموطنان عزیزمان نباشیم.

وی حوادث ناشی از گاز را در هفت ماه گذشته نسبت به دوره مشابه آن نزولی ارزیابی کرد و اظهار داشت: آمار حوادث و اتفاقات ناگوار ناشی از گاز در هفت ماه گذشته نسبت به دوره ماشبه ۵۴ درصد کاهش داشته است این نشان از توجه مردم به نکات ایمنی استفاده از گاز است.

وی از مردم استان خواست با توجه به شروع فصل سرد سال و استفاده از وسایل گرمایشی در منازل نکات ساده ایمنی را رعایت کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ جانی برای مردم شریف استان نباشیم.

موسی خانی رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین نیز ضمن تشکر از همراهی مدیریت و مجموعه شرکت گاز در طول سال با این سازمان، خاطرنشان کرد: در بحث آموزش اقدامات خوبی برای حفظ امنیت شهروندان جهت پیشگیری و کاهش حوادث داشته ایم، لذا درهمین راستا علاوه بر آموزش همگانی و شهروندی، چاپ کتاب ایمنی برای نابینایان و آموزش ناشنوایان بصورت مجازی جزو اقدامات این حوزه قرارگرفته است.

موسی خانی با اشاره به اینکه روستا‌ها و بافت فرسوده آسیب پذیرتر و جزو مناطق پرخطر هستندگفت: خوشبختانه سال گذشته آمارحوادث ناشی ازگازگرفتگی کاهش داشته است و به این عزیزان توصیه می‌گردد که در رعایت نکات ایمنی استفاده از گاز طبیعی کوشا باشند و مسایل ایمنی را ساده در نظر نگیرند.

وی افزود: درشروع فصل سرد سال ضمن آموزش شهروندی برای نصب بخاری، شهروندان می‌توانند هم به صورت حضوری وهم با شماره ۱۲۵ تماس حاصل نمایند و مشاوره لازم را دریافت کنند.

برچسب ها: شرکت گاز ، حوادث گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار